View Full Version : Зовнішнє Незалежне Оцінювання Знань
Відкриваючи сьогодні розширене засідання Уряду, Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко заявила, що незалежне тестування - це прогресивна форма оцінювання знань, яка мінімізує корупційні дії, які так чи інакше пов’язують зі сферою освіти. Однак, за її словами, незалежне тестування потрібно втілювати в життя в Україні розумно, поступово й професійно. ”І не дай, Боже, щоб ми не перетворили боротьбу з корупцією на боротьбу з нашими власними дітьми. Цього допустити не можна”, - підкреслила Прем’єр-міністр України.
Вона зазначила, що перший етап незалежного тестування, який відбувся напередодні, завершився спокійно, і в ньому взяли участь 92,5% учнів – ”на сьогоднішній день ми можемо констатувати, що тестування пройшло спокійно”. При цьому Юлія Тимошенко додала, що Уряд спостерігатиме за подальшими етапами незалежного тестування і прийматиме рішення, адекватні ситуації: ”в залежності від того, як будуть розгортатися події, в залежності від того, скільки дітей пройдуть тести, скільки дітей матимуть бали для того, щоб вступити до вузів, в залежності від цього ми прийматимемо подальші рішення”.
%))) да пашли вы
Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко доручила гуманітарному блоку Уряду створити робочу групу на чолі з Віце-прем’єр-міністром Іваном Васюником, яка б розробила пропозицій до чинного законодавства щодо закріплення статусу незалежного тестування.
Виступаючи на розширеному засіданні Уряду, присвяченому питанню незалежного тестування знань випускників, Юлія Тимошенко підкреслила, що відповідні зміни до законодавства мають бути внесені до парламенту до середини травня. На її думку, такі зміни повинні чітко зафіксувати статус сертифіката, отриманого за результатами тестування.
При цьому Юлія Тимошенко повідомила, що має намір звернутися з листом до голови Верховної Ради Арсенія Яценюка, в якому наполягатиме на першочерговому і невідкладному розгляді таких змін до законодавства.
”Зовнішнє тестування - це найкращий шлях, який ми обрали, і альтернативи цьому шляху немає, але поки що ця система небездоганна”, - вважає Юлія Тимошенко.
Також Прем’єр-міністр України доручила робочій групі підготувати проект постанови Уряду, яка б дозволяла вносити корективи до рішень, що стосуються переходу на загальне незалежне тестування. При цьому вона звернула увагу на те, що в чинних законах зберігається державна атестація учнів випускних класів, тобто випускні іспити. ”Якщо ми вводимо систему зовнішнього тестування, то вона має бути так побудована, що вже не потрібно випускних іспитів, і тоді не потрібно дублювати стреси, зайві і для вчителів, і для учнів, і для всіх, хто бере участь в цьому процесі, включаючи батьків, нехай вони краще один раз п’ють валеріанку, ніж три”, - підкреслила Прем’єр-міністр України.
Юлія Тимошенко вважає, що до складу відповідної робочої групи окрім урядовців мають увійти представники парламентського Комітету з питань освіти й науки, ректори, директори шкіл і вчителі та інституції, які займалися процесом організації проведення тестування учнів.
мдо...
.:ШладкаЯ:.
23-04-2008, 15:58
ааа...да,я чула про Римкевича...Блін,я в шоці...жаль...а мені навпаки ще вистачило часу,я сиділа нудилась...а потім ми з нікою ржали з дєвки,яка сиділа перед мною,в я кої труси всі було видно,і яка твір не писала з своєю подругою попереду...прішлі,как "вольниє птіци":?)
Я біологію буду здавати...але це лиш би здати,я навіть готуватись не буду....А потім аж десь в червні зарубіжна,але вона мені теж непотрібна...
А в тебе математика?Що ще?
гг))) у нас всі писали...)) у нас взагалі така аудиторія була...)) майже у всіх наших одноклассників когось не було в аудиторії..були вільні місця..у нас прийшли всі, всі писали, і всі почали виходити і йди десь за хв 40 до кінця
так, математика і фізика
.:ШладкаЯ:.
23-04-2008, 16:02
А в нас тільки одного не було...А ти була з кимось з нашого класа?
О Боже!Фізика...ыыыы....
у ви в класі вчите добре фізику,та ще й ти на курси ходиш...думаю все буде ок...:)
да, танька Шевчук була зі мною..і ше якась маленька така.. тіко от не пам*ятаю як її звати.. ше 6-ть чоловік було з б класу
і один мій однокласник
точніше ми добре списуєм..)) т.е я..)) а курси..курси то фігня
=)
.:ШладкаЯ:.
23-04-2008, 16:09
Гаврилюк Наташа,може?:rolleyes:
Шевчук:?)...не бачила,вона там використала свої повні кармани шпор?
може вона))) незнаю..)
не використала))) вона сиділа на 4-ій парті я на 5-ій=)
Black Bull
23-04-2008, 16:12
та фігня
не може такого бути
нам пів року розказували шо будуть розрахунки по балах робити після перевірки..від максимально набраного бала
ніфіга такого не буде
чого не може бути??
Відкриваючи сьогодні розширене засідання Уряду, Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко заявила, що незалежне тестування - це прогресивна форма оцінювання знань, яка мінімізує корупційні дії, які так чи інакше пов’язують зі сферою освіти. Однак, за її словами, незалежне тестування потрібно втілювати в життя в Україні розумно, поступово й професійно. ”І не дай, Боже, щоб ми не перетворили боротьбу з корупцією на боротьбу з нашими власними дітьми. Цього допустити не можна”, - підкреслила Прем’єр-міністр України.
Вона зазначила, що перший етап незалежного тестування, який відбувся напередодні, завершився спокійно, і в ньому взяли участь 92,5% учнів – ”на сьогоднішній день ми можемо констатувати, що тестування пройшло спокійно”. При цьому Юлія Тимошенко додала, що Уряд спостерігатиме за подальшими етапами незалежного тестування і прийматиме рішення, адекватні ситуації: ”в залежності від того, як будуть розгортатися події, в залежності від того, скільки дітей пройдуть тести, скільки дітей матимуть бали для того, щоб вступити до вузів, в залежності від цього ми прийматимемо подальші рішення”.
%))) да пашли вы
какбэда,а я вже надіявся
С@л0 в шОкОладІ=)))
23-04-2008, 19:22
буквы блин поменяли, а ответи те же..тупо..
Z.ea.L.O.t.
23-04-2008, 20:29
А не легче привести було Рильського???
ЗІ:Хто не знає свого минулого, той не гідний свого майбутнього
ботанам слова не давали
це ппц, всього 46...
35 укр мова, 11 укр літ.йопш :(
.:ШладкаЯ:.
23-04-2008, 20:53
хи-хи...кажуть,що в неї повні кармани шпор були...:?)
і на руці була одна..))
хоча правильно робила..
в мене теж 2 було..гріли мене))
і на руці була одна..))
хоча правильно робила..
в мене теж 2 було..гріли мене))
а ось математику без шпор нереально буде здати...
.:ШладкаЯ:.
23-04-2008, 20:59
а ось математику без шпор нереально буде здати...
ну..
впринципі да..
зи. зараз сижу і вчу їх
синус (альфа плюс минус бета) = сін а косб +- сін б кос а:lol:
а ось математику без шпор нереально буде здати...
Не засмучуйся про бали. Вони ше |з|да }{амара не читали ;)
.:ШладкаЯ:.
27-04-2008, 13:02
і який поц рішив здавати математику 29?
от блін, немає чим занятись, вчу формули..
триндєц
Black Bull
27-04-2008, 15:51
Питання:
Всіх,хто виходив до вбиральні, проводжали чергові чи ні?
.:ШладкаЯ:.
27-04-2008, 15:53
Питання:
Всіх,хто виходив до вбиральні, проводжали чергові чи ні?
в моїй аудиторії ні..
Black Bull
27-04-2008, 16:07
в моїй аудиторії ні..
мене теж не проводжали, але деяких однокласники кажуть шо їх проводжали...
.:ШладкаЯ:.
27-04-2008, 16:20
мене теж не проводжали, але деяких однокласники кажуть шо їх проводжали...
по-ідеї вони мали це робити..))
Black Bull
27-04-2008, 16:21
по-ідеї вони мали це робити..))
Ну і слава Богу, шо не роблять;;;))
тепер подумайте, якшо кожен захоче в туалеті шпори дивитись, то туалети будуть забиті :lol:
Black Bull
27-04-2008, 17:15
тепер подумайте, якшо кожен захоче в туалеті шпори дивитись, то туалети будуть забиті :lol:
а єсі нужду справити?:uups::uups:
а єсі нужду справити?:uups::uups:
дайош розширення туалетів! бо всі не помістяться! :lol:
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 13:54
Ну і слава Богу, шо не роблять;;;))
))) на це можна поскаржитись..
але дурних же немає))
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 13:55
тепер подумайте, якшо кожен захоче в туалеті шпори дивитись, то туалети будуть забиті :lol:
в нас на мові навіть двері не закривались..
бо тіко хтось приходив не дойшовши до місця вже хтось інший вставав і йшов...)) і так всі 3 години=)
в нас на мові навіть двері не закривались..
бо тіко хтось приходив не дойшовши до місця вже хтось інший вставав і йшов...)) і так всі 3 години=)
гггг,жесть.
нє, в нас не дуже ходили..
Black Bull
28-04-2008, 14:01
в нас на мові навіть двері не закривались..
бо тіко хтось приходив не дойшовши до місця вже хтось інший вставав і йшов...)) і так всі 3 години=)
ггг
тіки тттсссс.нікому).
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 14:01
гггг,жесть.
нє, в нас не дуже ходили..
)))
а на мові був в аудиторії зі знайомими?
бо в мене було 10 чоловік з моєї школи і 5 з іншої..
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 14:02
а якшо написати шпору на етикетці води?
Black Bull
28-04-2008, 14:03
До уваги!
До Українського центру оцінювання якості освіти надійшло звернення з приводу фонетичного запису слова в завданні тесту з української мови і літератури.
Ідеться про слово розпитати, яке в одному із завдань затранскрибовано як http://www.testportal.com.ua/pic/30.jpg.
Звертаємо Вашу увагу, що згадане завдання стоїть останнім серед завдань з вибором однієї правильної відповіді, тобто має високий рівень складності. Виконуючи це завдання, учасники зовнішнього незалежного оцінювання мали б установити, чи правильно передана у фонетичному записі вимова префікса роз - в окремо взятому, ізольованому слові.
Підручники з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів, посібники для вищих навчальних закладів, словники та академічні джерела наголошують на тому, що в префіксах роз- і без- вимовляється дзвінкий звук (див., наприклад: Єрмоленко С. Я., Сичова В. Т. Рідна мова: Підруч. для 5-го кл. - К: Грамота, 2005. - 179; Шкуратяна Н. Г., Шевчук С. В. Сучасна українська мова: Модульний курс: Навч. посіб. - К: Вища шк., 2007). Автори підручників і посібників також відзначають, що при швидкому темпі вимови, тобто в потоці мовлення, може відбуватися асиміляція звука [з] до [с] перед наступним глухим приголосним (див., наприклад, Глазова О. П., Кузнецов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. — К.: Педагогічна преса, 2005. - С 262; Бондар О. І., Карпенко Ю. О., Микитин-Дружинець М. Л. Сучасна українська мова: Фонетика. Фонологія. Орфоепія. Графіка. Орфографія. Лексикологія. Лексикографія / Навч. посіб. - К: ВЦ «Академія», 2006. — С 121.; Вихованець І. P., Єрмоленко С Я., Сологуб Н. М., Щербатюк Г. X. Українська літературна вимова і наголос. — К: Наук, думка, 1973. С 11, 573; Русанівський В. М., Чумак В. В., Ярун Г. М. Орфоепічний словник української мови. - К; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2006. - С. V, 144).
Оскільки в завданні слово подається ізольовано, не в потоці мовлення, фонетичний записhttp://www.testportal.com.ua/pic/30.jpg є цілком правильним.
рахіти:mad::mad:
а якшо написати шпору на етикетці води?
воду у нас забрали і положили на стіл учителя...
Black Bull
28-04-2008, 14:04
а якшо написати шпору на етикетці води?
чорнилом шолі?)
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 14:06
воду у нас забрали і положили на стіл учителя...
:eek::eek::eek:
у нас майже у всіх в аудиторії була вода...
і була на наших партах
зи. вони не мають права, во в правилах і в запрошеннях навіть написано що воду брати можна і потрібно..)) і навіть якшо вона буде на своїй парті
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 14:06
чорнилом шолі?)
ну..чого чорнилом?
ручкою)
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 14:08
а ніхто не знає чи формули зведення будуть потрібні
і подвійного аргументу
а ніхто не знає чи формули зведення будуть потрібні
і подвійного аргументу
а хєр його знає =)
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 14:11
а хєр його знає =)
а прогресії будуть?)
а прогресії будуть?)
напевно...
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 14:12
напевно...
дуже погано
дуже погано
угу,оці знаходження сум якогось там члена і якогось щше%\
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 14:16
угу,оці знаходження сум якогось там члена і якогось щше%\
в мене е така задача з прогресіями яка зовсім не рішається
коли дано сума 3-го і 9-го і знайти суму перших одинадцяти
в мене е така задача з прогресіями яка зовсім не рішається
коли дано сума 3-го і 9-го і знайти суму перших одинадцяти
%\
я за останні 2дні набив голову 400стр теорії і походу в мене мозок закипів....
допомагайте)
(2\7)^x - 1 < 0
це буде е^(ln0.28)x < 1
(ln0.28)x < ln 1
(ln0.28)x < 0
x > 0
так?
ROMA FORZA
28-04-2008, 14:40
YABADABADOOOOOOOOOOOOOO
прикиньте скільки трупів буде після вашого зно ) потім після нашого - хімії :lol:
а кажуть комунізм тільки вбивав \
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 14:46
%\
я за останні 2дні набив голову 400стр теорії і походу в мене мозок закипів....
допомагайте)
(2\7)^x - 1 < 0
це буде е^(ln0.28)x < 1
(ln0.28)x < ln 1
(ln0.28)x < 0
x > 0
так?
по-ідеї так
по-ідеї так
вже допомогли..
по теорії х>0 просто і все... %\
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 14:57
харе готуватись..:rolleyes:
Black Bull
28-04-2008, 15:11
а ніхто не знає чи формули зведення будуть потрібні
і подвійного аргументу
думаю, шо на 65% будуть. Головне шоб біномчика не було:heart:. Ну і параметр був легкий
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 15:13
думаю, шо на 65% будуть. Головне шоб біномчика не було:heart:. Ну і параметр був легкий
)))
і зовсім тестів не було.
всього лиш тестів))
Black Bull
28-04-2008, 15:14
%\
я за останні 2дні набив голову 400стр теорії і походу в мене мозок закипів....
допомагайте)
(2\7)^x - 1 < 0
це буде е^(ln0.28)x < 1
(ln0.28)x < ln 1
(ln0.28)x < 0
x > 0
так?
(2\7)^x - 1 < 0
2/7^x<2/7^0
(2/7) - спадна,отже
x>0
думаю, шо на 65% будуть. Головне шоб біномчика не було:heart:. Ну і параметр був легкий
:heart:
це просто ппц..
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 15:15
:heart:
це просто ппц..
а ти ж в политех?
(2\7)^x - 1 < 0
2/7^x<2/7^0
(2/7) - спадна,отже
x>0
йопт, я тру дод,затупив%\
але відповідь правильна...
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 15:22
так...
а на який фак?
а на який фак?
Ініткэ
а ти?
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 15:26
Ініткэ
а ти?
невідомо=)
я там не хо вчитись..))
батьки відговорюють вчитись у нас в місті, пропонують кудись поїхати..
хоча якшо в політех то на менеджмент організацій з зовнішньоекономічних відносин
невідомо=)
я там не хо вчитись..))
батьки відговорюють вчитись у нас в місті, пропонують кудись поїхати..
хоча якшо в політех то на менеджмент організацій з зовнішньоекономічних відносин
а чого не хоч тут?)
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 15:35
а чого не хоч тут?)
в політех не хо)
в пед тож не хо, в торговий тож, в мед не моє.. от і всі універи більш-менш нормальні закінчились
:confused::)
для мене ше не придумали
так як і одяг
і інші всілякі штуковини
в політех не хо)
в пед тож не хо, в торговий тож, в мед не моє.. от і всі універи більш-менш нормальні закінчились
:confused::)
для мене ше не придумали
так як і одяг
і інші всілякі штуковини
ясно:)
ніколи не шарив ln.
в когось є лінк на теорію?)
бо,наприклад, знайдіть ОДЗ y = e^x \ ln x
:confused:
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:07
ніколи не шарив ln.
в когось є лінк на теорію?)
бо,наприклад, знайдіть ОДЗ y = e^x \ ln x
:confused:
шо за знак?
шо за знак?
який?
^ - степінь
/ - поділити
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:10
який?
^ - степінь
/ - поділити
а
зараз зроблю
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:16
по-ідеї так
ln x недорівнює 0
x>1
x недорівнює e
x>1
х належить (-неск;1)U (1;e) U (e;+неск)
|x+1| >= - 2
1)
x=< 0
-x-1>=-2
x=<1
2)
x>0
x+1>=-2
x>=-3
x є [-3;1]
а правильна відповідь (-нескінч,+нескінч)
шо я не правильно зробив? :(
по-ідеї так
ln x недорівнює 0
x>1
x недорівнює e
x>1
х належить (1;e) U (e;+неск)
відповідь: (0;1) U (1; +неск)...
еее...мм..%\
брєд..
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:23
а правильна відповідь (-нескінч,+нескінч)
шо я не правильно зробив? :(
в мене вірно
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:23
відповідь: (0;1) U (1; +неск)...
еее...мм..%\
брєд..
%\ якась фігня
в мене вірно
вірно, це як?)
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:24
вірно, це як?)
(-неск;+неск)
(-неск;+неск)
а як ти розв*язувала?
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:30
а як ти розв*язувала?
1)
х+1>=0 (на 2 проміжках, беремо підмодульний вираз)
x+1>=-2
x>=-1
x>=-3
x є [-1;+...)
2)
x+1<0
-(x+1)>=-2
x<-1
x<=1
x є [-...;-1)
3)
x є [-1;+...)
x є [-...;-1)
х є (-...;+...)
ні,ну це вже брєд...
знайдіть к-ть розв*язків.
система
2х - 3у = 6
-4х + 6у = 1
рішення немає, а відповідь - 2. %\
я дібіл?
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:36
ні,ну це вже брєд...
знайдіть к-ть розв*язків.
система
2х - 3у = 6
-4х + 6у = 1
рішення немає, а відповідь - 2. %\
я дібіл?
це з книжки зно?
1)
х+1>=0 (на 2 проміжках, беремо підмодульний вираз)
x+1>=-2
x>=-1
x>=-3
x є [-1;+...)
2)
x+1<0
-(x+1)>=-2
x<-1
x<=1
x є [-...;-1)
3)
x є [-1;+...)
x є [-...;-1)
х є (-...;+...)
сенкс, зара осилю)
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:39
сенкс, зара осилю)
та нема за шо
звертайсо)
ви жжоте
коаліція ботанізується!:cool:
:eek::eek::eek:
у нас майже у всіх в аудиторії була вода...
і була на наших партах
зи. вони не мають права, во в правилах і в запрошеннях навіть написано що воду брати можна і потрібно..)) і навіть якшо вона буде на своїй парті
в нас теж двоє принесли пляшки, так їм сказали поставити на столик біля сумок..
коаліція ботанізується!:cool:
та я вже мозок напрягати не хочу. Як буде, так і буде
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:42
ні,ну це вже брєд...
знайдіть к-ть розв*язків.
система
2х - 3у = 6
-4х + 6у = 1
рішення немає, а відповідь - 2. %\
я дібіл?
-2 не підходить
якшо підставити навіть в рівняння відповідь не зійдеться
це з книжки зно?
yeap.
1варіант нового зошита.(жовто-темно-гівняний)
старі блак.-жовті рулять, там жодної помилки не було..
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:45
в нас теж двоє принесли пляшки, так їм сказали поставити на столик біля сумок..
ужс
у нас у всіх однокласників в аудиторіях можна було шоб вода була поруч
-2 не підходить
якшо підставити навіть в рівняння відповідь не зійдеться
2 - к-ть розв*язків.
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:46
yeap.
1варіант нового зошита.(жовто-темно-гівняний)
старі блак.-жовті рулять, там жодної помилки не було..
автори гальперіна і михеєва?
ужс
у нас у всіх однокласників в аудиторіях можна було шоб вода була поруч
Хай забирають, все, що хочуть.
Але щоб нас не трусили)))
А мобілки в когось забирали?
Нам просто сказали: "Ви точно всі виключили?"
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:46
2 - к-ть розв*язків.
аааа
то там ніфіга не виходить
автори гальперіна і михеєва?
оце у мене таке. За 9.50)))
автори гальперіна і михеєва?
так.:yes:
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:48
2 - к-ть розв*язків.
знайшла чувак=)
правильна відповідь 0)))
уважно повидись відповіді в кінці=)
зи. закривай ти той зошит..)))
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:49
Хай забирають, все, що хочуть.
Але щоб нас не трусили)))
А мобілки в когось забирали?
Нам просто сказали: "Ви точно всі виключили?"
))) ну)))
в нас були на парті.. нам сказали їх залишити на парті біля дверей
знайшла чувак=)
правильна відповідь 0)))
уважно повидись відповіді в кінці=)
зи. закривай ти той зошит..)))
та у мене так само.... може, пан Лєгалас вже перевчився. %\
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:49
оце у мене таке. За 9.50)))
14.50)))
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:50
та у мене так само.... може, пан Лєгалас вже перевчився. %\
ну..Лєгалас з самого ранку читає і вчиться..
знайшла чувак=)
правильна відповідь 0)))
уважно повидись відповіді в кінці=)
зи. закривай ти той зошит..)))
оце ппц :lol:, нунах цю математику%\
ну..Лєгалас з самого ранку читає і вчиться..
420 сторінок теорії за мною:cool:
все, досить,буду відпочивати.
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:55
420 сторінок теорії за мною:cool:
все, досить,буду відпочивати.
)))
не читала теорії
краще практика:yes:
Black Bull
28-04-2008, 17:56
))) ну)))
в нас були на парті.. нам сказали їх залишити на парті біля дверей
хм. нам ніц не казали, по-ідеї телефони мають залишатися при собі.
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:57
хм. нам ніц не казали, по-ідеї телефони мають залишатися при собі.
а нам всі казали тіко шоб були на парті біля дверей:confused:
у кожного різні правила..
так само як і з водою
кожен асистент все робить по різному
1)
х+1>=0 (на 2 проміжках, беремо підмодульний вираз)
x+1>=-2
x>=-1
x>=-3
x є [-1;+...)
2)
x+1<0
-(x+1)>=-2
x<-1
x<=1
x є [-...;-1)
3)
x є [-1;+...)
x є [-...;-1)
х є (-...;+...)
таке питання,чому ми шукаєм об*єднання( (-...;+...) ), а не спільний розв*язок ( (-3;-1) ) ?
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 17:59
таке питання,чому ми шукаєм об*єднання( (-...;+...) ), а не спільний розв*язок ( (-3;-1) ) ?
ми позначаємо обидва розв*язки на координатну пряму
якщо дня першої системи намалюєш її то буде видно шо спільний розв*язок від -1 до + неск
якшо тре то можу намалювати і викласти
ми позначаємо обидва розв*язки на координатну пряму
позначаємо, і шукаємо обєднання цих двох розв. чому?:)
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 18:06
позначаємо, і шукаємо обєднання цих двох розв. чому?:)
зараз
намалюю
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 18:10
зараз
намалюю
2Лєго
так вот
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 18:11
Щось тут аж ніяк не клеїться....
1- нескінченність не можна включати...
2- x є [-1;+...)
x є [-...;-1), а тут -1 розриває множину розв*язків...
:rolleyes::confused:
але в першому розв*язку -1 включається в множину розв*язків
тому і відповідь від -неск до + неск
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 18:16
так ми шукаємо спільне для обох, а якщо одне не спільне для одного, то воно не спіфльне і для іншого...
у нас виходить : -1 на половину входить, наполовину не входить
якшо так, тоді ми маємо писати шо воно входить і розглядати проміжок коли вона (-1) входить
якшо зобразити відповідь на одному проміжку то у нам точка (-1) буде на половину замальована на половину виколота
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 18:21
Іх+1І>-2 для будь-яких значень х, окільки невід*ємне число є більшим від невід*ємного для х є Р
звонила до сестри, яка вчицця на фізматі
ну правильно модуль будь-якого числа буде більше від*ємного числа
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 18:23
слово СИСТЕМА=СПІЛЬНЕ.... а точка (-1) виключається в одному випадку, тому вона випадає з множини розв*язв*язків...
http://forum.vn.ua/showpost.php?p=2313036&postcount=909
:kiss:не гарчи=)
Іх+1І>-2 для будь-яких значень х, окільки невід*ємне число є більшим від невід*ємного для х є Р
звонила до сестри, яка вчицця на фізматі
ну правильно модуль будь-якого числа буде більше від*ємного числа
і як я раніше не додумався) йопт)
дякую)
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 18:24
і як я раніше не додумався) йопт)
дякую)
та нема за шо..
в самої ж як бачиш як вийшло..))
Magnetto
28-04-2008, 18:25
приблизно 1000 сторінок owned за 1 тиждень..залишилось ше нагнути 300 сторінок геометрії і можна йти на зно)
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 18:26
приблизно 1000 сторінок owned за 1 тиждень..залишилось ше нагнути 300 сторінок геометрії і можна йти на зно)
псіх
5 символів
.:ШладкаЯ:.
28-04-2008, 18:27
я знаю, що відповідь правильна, але мене ікавить саме правильність оформення, щоб воно вийшло як в теорії...
(особисто для себе)
Іх+1І>-2 для будь-яких значень х, окільки невід*ємне число є більшим від невід*ємного для х є Р
тільки оці слова і є все оформлення
таку нерівність не рішати
бо буде така фігня з цією мінус 1, потрібно лише подивитись на нерівність уважно
Magnetto
28-04-2008, 18:33
ось чому я його ненавиджу.....ТУПЕ Н.О!!!!:mad::mad:
ЗІ САБОТАЖ!!! САБОТАЖ!!!!! якщо вам дають провіряти пакет який щойно принесли запакваний - кажіть: "ВІН ЛІВАКОВИЙ!!!!"
чєл , не сси)..в армії теж нормально)
і який поц рішив здавати математику 29?
от блін, немає чим занятись, вчу формули..
триндєцну я не поц)) но математику буду сдавать)))%\:|
Класно, хай хтось скаже, що пакет дирявий))) типу "я кажу кошене, а вона - стрижене". Хєхє....тоді цікаво, що буде))
ну я не поц)) но математику буду сдавать)))%\:|
Шладкая мала на увазі "зробив екзамен", а не "вирішив здавати"
а да кстате кто завтра будет в 6 школе?:|
Magnetto
28-04-2008, 19:00
четверта)
Давно ж я на цьому форумі не з"являвся. І от шо хочу сказати. Із 60 до 80 сторінкии читав уважно, а там вже ні...
1) Рома, йопт, хоч би завуалізував мої матюки, не твої.
2) математику можна писати. Головне не сидіти довго, всі розв"язки мають бути невеликими і на знання чогось одного... не заривайтеся. Просто порада, а якшо не знаєте, ШО робити, то пропускайте. В мене було 185 - це було 11.
3) В минулому році було 3 задрота у яких було по 200. Але там хитра система роздачі балів. Чим гірше напишете, тим нижчий буде загальний рівень. Але оцінки розділять. Всім 5-7 не поставлять.
4) За твір з мови ви не сильно партеся. Головне - написати то, шо думаєш і вставити цитату.
2Лігалас: даремно, це просто перевірити. Більше ніж на 9 важко розраховувати. Цитати треба реальні.
5) Удачі вам завтра.
6) Хто пише фізику... Маю певні поради, бо я в минулому році писав тести з ФІЗИКИ(!!!! так-так).
7) Здається все. Весна покажет, кто где срал. Щасти вам
Magnetto
28-04-2008, 20:07
пасіба)
Black Bull
28-04-2008, 20:16
грац)
2 Ну я
розкажи шо ти думаєш про задачу з стереометрії в рівні В?
її реально рішити,чи краще не зациклюватися?
грац)
2 Ну я
розкажи шо ти думаєш про задачу з стереометрії в рівні В?
її реально рішити,чи краще не зациклюватися?
Я скажу, шо не пам"ятаю умови своєї задачі, скажу, шо помилку я в себе припустив. Я звів задачу до задачі на площині і (!!!!) поставив знак "+" в теоремі косинусів(оце вам нерви...). Можна рішати ті задачі. Головне класний малюнок(він також оцінюється, якшо пам"ять не зраджує, а потім просто, акуратно звести до задачі на площині, пам"ятаючи основні правила, тіпа паралельність і перпендикулярність зберігається і тому подібне). Вони останні(ті задачі, але балів купа!!!), якшо зразу не знаєте, шо робити, то краще лишити. І ше я вам скажу... оцінюєтся все... А в цих задачах В особливо. Якшо повністю не знаєте як робити, але знаєте шо, то напишіть. Напишіть якусь систему рівнянь, а потім тіпа з цієї системи маємо то-то і підставляємо туди-туди і отримуємо відповідь. Пишіть все, шо знаєте, але по темі... (теорему про інтегрування в невласних інтегралах вас точно не спитають:d)
Виспіться, серйозно. Не мала роль сну
Давно ж я на цьому форумі не з"являвся. І от шо хочу сказати. Із 60 до 80 сторінкии читав уважно, а там вже ні...
1) Рома, йопт, хоч би завуалізував мої матюки, не твої.
2) математику можна писати. Головне не сидіти довго, всі розв"язки мають бути невеликими і на знання чогось одного... не заривайтеся. Просто порада, а якшо не знаєте, ШО робити, то пропускайте. В мене було 185 - це було 11.
3) В минулому році було 3 задрота у яких було по 200. Але там хитра система роздачі балів. Чим гірше напишете, тим нижчий буде загальний рівень. Але оцінки розділять. Всім 5-7 не поставлять.
4) За твір з мови ви не сильно партеся. Головне - написати то, шо думаєш і вставити цитату.
2Лігалас: даремно, це просто перевірити. Більше ніж на 9 важко розраховувати. Цитати треба реальні.
5) Удачі вам завтра.
6) Хто пише фізику... Маю певні поради, бо я в минулому році писав тести з ФІЗИКИ(!!!! так-так).
7) Здається все. Весна покажет, кто где срал. Щасти вам
Дякую за поради!!!! Якщо можеш, то відпиши ще про фізику!
Я скажу, шо не пам"ятаю умови своєї задачі, скажу, шо помилку я в себе припустив. Я звів задачу до задачі на площині і (!!!!) поставив знак "+" в теоремі косинусів(оце вам нерви...). Можна рішати ті задачі. Головне класний малюнок(він також оцінюється, якшо пам"ять не зраджує, а потім просто, акуратно звести до задачі на площині, пам"ятаючи основні правила, тіпа паралельність і перпендикулярність зберігається і тому подібне). Вони останні(ті задачі, але балів купа!!!), якшо зразу не знаєте, шо робити, то краще лишити. І ше я вам скажу... оцінюєтся все... А в цих задачах В особливо. Якшо повністю не знаєте як робити, але знаєте шо, то напишіть. Напишіть якусь систему рівнянь, а потім тіпа з цієї системи маємо то-то і підставляємо туди-туди і отримуємо відповідь. Пишіть все, шо знаєте, але по темі... (теорему про інтегрування в невласних інтегралах вас точно не спитають:d)
тобто за якийсь брєд в 3ьому завданні можуть поставити бали?
ні,ну це вже брєд...
знайдіть к-ть розв*язків.
система
2х - 3у = 6
-4х + 6у = 1
рішення немає, а відповідь - 2. %\
я дібіл?
Ну да дибил.Правильный ответ 0.
по-ідеї так
ln x недорівнює 0
x>1
x недорівнює e
x>1
х належить (-неск;1)U (1;e) U (e;+неск)
Вообще то (0;1) U (1;+неск)
::::Z[][][]M::::
28-04-2008, 21:36
а да кстате кто завтра будет в 6 школе?:|
я буду
Black Bull
28-04-2008, 22:06
Ну да дибил.Правильный ответ 0.
:lol::lol::lol::lol::lol:
PS
http://webfile.ru/1906842 :cool:
тобто за якийсь брєд в 3ьому завданні можуть поставити бали?
ну якшо той брєд, не брєл сивої кобили, то бали ставлять. В нас в школі вчителька, яка перевіряла минулорічні завднання. І вона до нас прийшла, перевіряла львівських чи харківських - не важливо, і розказала нам про задачі. Я не пам"ятаю задач, але в якомусь завданні ставили бали за систему рівнянь, за один правильний розв"язок. Просто за важливі моменти розв"язку. От... Писати треба шось, завжди, але по суті.
Ну да дибил.Правильный ответ 0.
Ну...пане імбецил, якби у вас хоча б зір був нормальний, не кажучи про мозок,то ви б почитали пости і зрозуміли,в чому була проблема.;)
ну якшо той брєд, не брєл сивої кобили, то бали ставлять. В нас в школі вчителька, яка перевіряла минулорічні завднання. І вона до нас прийшла, перевіряла львівських чи харківських - не важливо, і розказала нам про задачі. Я не пам"ятаю задач, але в якомусь завданні ставили бали за систему рівнянь, за один правильний розв"язок. Просто за важливі моменти розв"язку. От... Писати треба шось, завжди, але по суті.
угу,ясно.)сенкс
PS
http://webfile.ru/1906842 :cool:
:lol::lol:
Black Bull
28-04-2008, 22:26
нате, насмійтеся,перед тестами
http://webfile.ru/1906842#as
камєнтю
2008-04-28 23:12:56 пдбрав пароль, все набагато простше анж здавалось. продам за 10 грн. можна на рахунок моб. кому цкаво - стукайте - 5150450
222333750 (22:17:12 28/04/2008)
привет
me(22:17:33 28/04/2008)
хай
222333750 (22:17:58 28/04/2008)
ти подобрав пароль на архів?
me((22:18:05 28/04/2008)
ага
benzema (22:19:02 28/04/2008)
напиши первый вопрос
benzema (22:19:53 28/04/2008)
????
me((22:19:56 28/04/2008)
сек
me((22:20:07 28/04/2008)
спростіть вираз
me((22:20:15 28/04/2008)
і там на спражене нада домножити
me((22:20:37 28/04/2008)
купляєш?
benzema (22:21:25 28/04/2008)
Скоко?
me((22:22:10 28/04/2008)
10 грн на лайф
воллбеш. ну і люблять у нас люди халявку)
А тепер про фізику. В минулому році тестування з фізики не було. Але нашу школу, тобто ФМГ 17, обрали як одну зі шкіл для випробування тестів. Ці тести мали писатися в харківській області. Я написав їх на 11, не без втику, 12 мав мати, але то таке, фізику я знаю, а тому складніше бути не має(ви вже вибачте, але я вважаю, шо... ну тобто, якшо я пишу на 11, то значить тести на рівні... Вибачте... За мову і математику так не скажу, але тут моя парафія. Я ж фізик, знаєте(с)Вакарчук).
Так от... скажу так... матеріал із сьомого класу. Хто не знає, шо таке закон Гука, не знає, шо таке модуль Юнга, або не пам"ятає, як виразити силу Архімеда і на шо вона діє, то робити там шось вам буде важко.
Доволі багато завдань були пов"язані з графіками, типу залежність чого від чого на графіку, або на якому графіку правильна залежність того-то від того-то. Було завдання про залежність сили прикладеної до тіла від його деформації, коли прямопропорційність, далі тіло "тече", критична точка і т.д. Питання про абсолютний нуль і потрійну точку води.
Потрібно чітко пам"ятати про магнітне поле, про те шо воно діє на рухомий електричний заряд.
Треба знати деякі елементи теорії відносності.
Задачі зовсім не важкі. БУла про потяг. Класика... потяг їде півчасу з однією швидкістю, півшляху з іншою і знайти середню. Шось таке.
Вчіть електромагнітні коливання, та й коливання взагалі. Знати, шо таке ємність і уявлення мати про конденсатор. Знайти про індукційний струм.
Закон Паскаля.
Може ше шось згадаю...:confused:
нате, насмійтеся,перед тестами
http://webfile.ru/1906842#as
камєнтю
воллбеш. ну і люблять у нас люди халявку)
а куди камєнти поділись, Почистили?)
Black Bull
28-04-2008, 22:34
2008-04-28 23:21:43 ЭТО ЛОХОТРОНЯ ПОСЛАЛ 100 ДОЛАРОВ,А ЭТА СУКА ПРИСЛАЛА ТЕСТЫ С САЙТА уцояоНЕ ВЕДИТЕСЬ НА ЭТОТ ЛОХОТРОН
:lol::lol::lol::lol::lol:
Господа, извиняюсь за вопрос возможно оффтопный, но необходимо знакомому. В этом году тесты будут такие же, как и в прошлом? И можно ли найти прошлогодние тесты в Сети, либо придется искать по знакомым, которые их собирали?
Black Bull
28-04-2008, 22:37
Господа, извиняюсь за вопрос возможно оффтопный, но необходимо знакомому. В этом году тесты будут такие же, как и в прошлом? И можно ли найти прошлогодние тесты в Сети, либо придется искать по знакомым, которые их собирали?
хтів постібатись,але не буду.
тести будуть нові.
хтів постібатись,але не буду.
тести будуть нові.благодарю, в таком случае, я, не зная ситуации, не ошибся, сказав ему, что тесты будут новыми, хорошо, что мне их сдавать не придется. Удачи на НТ тебе и остальным.
Black Bull
28-04-2008, 23:01
Всім щасти завтра!
.:ШладкаЯ:.
29-04-2008, 09:10
а да кстате кто завтра будет в 6 школе?:|
я буду
(5 школа, техлицей)
Magnetto
29-04-2008, 09:20
гл вам)
ROMA FORZA
29-04-2008, 14:13
гыыы.....первый нахъ )))
і я К ?))))
і я К ?))))
а хз.... увидим.. но легче чем я ожидал ))
ROMA FORZA
29-04-2008, 14:20
а хз.... увидим.. но легче чем я ожидал ))
все знав? чи шось вгадував?))
все знав? чи шось вгадував?))
не угадывал, но некоторые решал "логически" или методом исключения :)
ROMA FORZA
29-04-2008, 14:22
:yes:не угадывал, но некоторые решал "логически" или методом исключения :)
кросаво )))
всьо буде гуд )
Magnetto
29-04-2008, 15:12
легко , навіть дуже легко)
ROMA FORZA
29-04-2008, 15:19
:lol:легко , навіть дуже легко)
:)
зашибІсь )
то мені не боятись хімії ???
:lol:
:)
зашибІсь )
то мені не боятись хімії ???
бійся,швепс мочить.
не угадывал, но некоторые решал "логически" или методом исключения :)
оце рулить, сам декілька так рішав =)
але загалом - хз..побачим..
а хз.... увидим.. но легче чем я ожидал ))
+69..=)
скажу легко чи ні, коли в неті будуть відповіді.
Так що чекаю з нетерпінням.....%\
у кого-то в 3.1 вышел ответ tg(√(1/11)) или tg(√(11/12)) ? :d
у кого-то в 3.1 вышел ответ tg(√(1/11)) или tg(√(11/12)) ? :d
а яка правильна відповідь в геометричній задачі????? В мене вийшло 30 градусів!!
[Fatalik:]
29-04-2008, 16:51
А коли скажуть(чи може уже сказали ) оцінки за укр мову...??...мені цікаво як фсьо прошло з питаннями по літературі:)
;2313511']А коли скажуть(чи може уже сказали ) оцінки за укр мову...??...мені цікаво як фсьо прошло з питаннями по літературі:)
Обіцяють до кінця травня(математика, українська,історія)! Інші предмети до 27 червня!
[Fatalik:]
29-04-2008, 17:00
Обіцяють до кінця травня(математика, українська,історія)! Інші предмети до 27 червня!
спс :)
то як тобі література ?
;2313511']А коли скажуть(чи може уже сказали ) оцінки за укр мову...??...мені цікаво як фсьо прошло з питаннями по літературі:)
то ти в інеті ще не перевірив?
http://testportal.com.ua/
на головній сторінці....все ж таки знайшлась технічна помилка в завданні 19. А я рішала-рішала, і нічого не виходило :confused:
[Fatalik:]
29-04-2008, 18:17
то ти в інеті ще не перевірив?
ии...я буду здавати НО у наступному році :)
просто готуюсь морально і духовно
;2313548']ии...я буду здавати НО у наступному році :)
просто готуюсь морально і духовно
А, точно)) Я тепер згадала, хто такий Фаталік - в жіночій роздягальні на стіні було написано)
Ну успіхів тобі!
[Fatalik:]
29-04-2008, 19:12
А, точно)) Я тепер згадала, хто такий Фаталік - в жіночій роздягальні на стіні було написано)
Ну успіхів тобі!
:eek::eek::eek: ШО?
дякуйу)
;2313583']:eek::eek::eek: ШО?
дякуйу)
Що хтось там тебе любить)
Вже прибиральниця на весняних канікулах повитирала стіни. Так що вже нічого))
будь ласка
і шо? страшно?
недуже...
виявляється гімназисти дуже тупі ! Всі хто писав в нашому кабінеті крім гімназистів здали роботи через 60-110 хв після початку тестування...:lol:
недуже...
виявляється гімназисти дуже тупі ! Всі хто писав в нашому кабінеті крім гімназистів здали роботи через 60-110 хв після початку тестування...:lol:
а через 10 хвилин після початку не хочеш!...:lol:[/
а через 10 хвилин після початку не хочеш!...:lol:[/
з тобою в кабінеті з якої школи були чи теж з бурсітєта !?
недуже...
виявляється гімназисти дуже тупі ! Всі хто писав в нашому кабінеті крім гімназистів здали роботи через 60-110 хв після початку тестування...:lol:
та я знав, шо вони всі тупі імбіцили.
А як із часом в них?
Важко було? Налякали страшно?
та я знав, шо вони всі тупі імбіцили.
А як із часом в них?
Важко було? Налякали страшно?
та нормально ! Часу вистачило ! (от тільки знань не вистачило!:cry:)
Зи:два рази виходив в туалет щоб формули подивитись !:d
та я знав, шо вони всі тупі імбіцили.
А як із часом в них?
Важко було? Налякали страшно?
Слухай, ти казав, що попутав знак в теоремі косинусів, то за це зняди 1 бал з 12, чи були інші помилки????
Слухай, ти казав, що попутав знак в теоремі косинусів, то за це зняди 1 бал з 12, чи були інші помилки????
та напевно ше шось було. В нас не було можливості перевіритися на наступний день. Я набрав 185... значить ше шось було
С@л0 в шОкОладІ=)))
29-04-2008, 21:48
:heart:
попа,большая при большая..
хули нет ответов по математике !? и какого вообще тестпортал негрузится !?:mad:
хули нет ответов по математике !? и какого вообще тестпортал негрузится !?:mad:
Может они как раз их туда определяют :confused:
Может они как раз их туда определяют :confused:
а може ответов сами незнают и решили скрыватся от тех кто сдавал тестирование...:d
а може ответов сами незнают и решили скрыватся от тех кто сдавал тестирование...:d
:lol: конечно, они ведь сутки решают, а нам три часа дали
:lol: конечно, они ведь сутки решают, а нам три часа дали
Сервак в них просто не видержує такої навали людей! Крім нас знаєте скільки народу також хоче бачити відповіді! Одне шо погано,що ще з 28 числа закрили на сайті форум:yes:
ЗІ:За завдання, де фігурувало S(t)(19 завдання мого варіанту) всім дадуть 1 бал:yes::yes:
з тобою в кабінеті з якої школи були чи теж з бурсітєта !?
5 з технікумів, 3 з гімназії і все!!:?)
Black Bull
30-04-2008, 12:10
ЗІ:За завдання, де фігурувало S(t)(19 завдання мого варіанту) всім дадуть 1 бал:yes::yes:
вчіться читати;)
вчіться читати;)
тобто? вчора було написано, що дадуть бал
Black Bull
30-04-2008, 12:21
всім, у кого неправильно надруковано
тобто 1/15 зошитів
всім, у кого неправильно надруковано
тобто 1/15 зошитів
нет , полностью всем :yes:
[QUOTE=VerGil;2314132]Сервак в них просто не видержує такої навали людей! Крім нас знаєте скільки народу також хоче бачити відповіді! Одне шо погано,що ще з 28 числа закрили на сайті форум:yes:
ЗІ:За завдання, де фігурувало S(t)(19 завдання мого варіанту) всім дадуть 1 бал:yes::yes:
У меня в том задании 38 вышло, смотрю такого нема -поставил 36:))[\QUOTE]
У кого в системе в 3 уровне вышло : [-3;-1)U {3} ?
всім, у кого неправильно надруковано
тобто 1/15 зошитів
:yes::yes::?):d
У кого в системе в 3 уровне вышло : [-3;-1)U {3} ?
:no:В мене просто 3:confused::confused:
http://moon21.at.ua/abc48.swf - жмём на кнопочку , ждём , получаем график из lll уровня )
http://moon21.at.ua/abc48.swf - жмём на кнопочку , ждём , получаем график из lll уровня )
Стопудово!! Хмін=-1, Хмін=2, Хмах=0!
Напиши, яка функція була F(x), а то відповіді будуть певно під вечір!
http://moon21.at.ua/abc48.swf - жмём на кнопочку , ждём , получаем график из lll уровня )
неплохой график !
сцуки давайте ответы а то я и так уже почти все свои ответы забыл...:mad:
неплохой график !
сцуки давайте ответы а то я и так уже почти все свои ответы забыл...:mad:
И как они планировали, чтоб он влез туда?
Это к заданию вот этому?
(ну, вроде такое)
И как они планировали, чтоб он влез туда?
Это к заданию вот этому?
(ну, вроде такое)
а які в кого точки екстремуми ?
И как они планировали, чтоб он влез туда?
Это к заданию вот этому?
(ну, вроде такое)
Маштаб по х та по у можна було не зберігати! А взагалі дійсно дуже мало було місця, особливо для графіка та геометричної задачі!
И как они планировали, чтоб он влез туда?
Это к заданию вот этому?
(ну, вроде такое)
хм, а знаки точно такі, мені здається, що 2 і 3 знак навпаки!
Oleg(ator)
30-04-2008, 14:36
И как они планировали, чтоб он влез туда?
Это к заданию вот этому?
(ну, вроде такое)
Там -12X^2(квадрат)
Екстремумы -1;0;2 ето точки (-1;-5) ,(0;0) , (2,-32)
да, я ботон :uups:
Black Bull
30-04-2008, 15:14
кста, у всіх влізло -32?
Black Bull
30-04-2008, 15:15
Екстремумы -1;0;2 ето точки (-1;-5) ,(0;0) , (2,-32)
а требабуло знайти екстремуми функції якшо не помиляюсь
Ах,да. Питання на засипку.
Рівень Б, завдання з системою рівнянь і параметром(рівнняня квадрата і кола).Яка у вас відповідь?
а требабуло знайти екстремуми функції якшо не помиляюсь
Ах,да. Питання на засипку.
Рівень Б, завдання з системою рівнянь і параметром(рівнняня квадрата і кола).Яка у вас відповідь?
24:confused::confused:
Black Bull
30-04-2008, 15:39
24:confused::confused:
ясн. я нарахував 4 кола а не 2. тому у мене 48)
ясн. я нарахував 4 кола а не 2. тому у мене 48)
а де їх там 4??? зправа з центром в (15,0) і зліва (9,0). Но в відповіді невпевнений!
Black Bull
30-04-2008, 15:43
а де їх там 4??? зправа з центром в (15,0) і зліва (9,0). Но в відповіді невпевнений!
якби ромб в колі. центр кола на одній із вершин шо на Ох
У кого в системе в 3 уровне вышло : [-3;-1)U {3} ?
У меня тож так:)
кста, у всіх влізло -32?
У меня да. Я просто масштаб другой по У взял.;)
ясн. я нарахував 4 кола а не 2. тому у мене 48)
У меня столько же.:cool:
Все будет отлично:yes:
Black Bull
30-04-2008, 20:01
ВІДПОВІДІ МАТЕМАТИКА-2008 (http://www.testportal.com.ua/files/ZNO_math.zip)
ВІДПОВІДІ МАТЕМАТИКА-2008 (http://www.testportal.com.ua/files/ZNO_math.zip)
кинь їх сюди , а то на тестпорталі перегруз...
ВІДПОВІДІ МАТЕМАТИКА-2008 (http://www.testportal.com.ua/files/ZNO_math.zip)
бля...
Black Bull
30-04-2008, 20:47
http://ifolder.ru/6374220
для бажаючих
бля...
+1...
в кого які результати і хто куди поступає , через курси чи так !?
у мене повний 3,14здєц
перший рівень десь 20 правильно
другий одне правильно , а як би я був більш уважний то було б 4 правильних
а про третій рівень промовчу...
напевно політєх мені в цьому році несвітить....
таааак....а в геометричній задачі з бланку Б...
Там написана відповідь arccos 1/2 корені з 3
А у мене вийшло arccos корінь з 3 поділити на 6....
Але це - те саме... якщо перше домножити на корінь з трьох, щоб позбутися кореня в знаменнику...
Хм, сподіваюсь, вони якось додумаються до цього....
А в 33 в мене вийшло 1,2....... хм.... ніби правильно порахувала
Black Bull
30-04-2008, 21:26
таааак....а в геометричній задачі з бланку Б...
Там написана відповідь arccos 1/2 корені з 3
А у мене вийшло arccos корінь з 3 поділити на 6....
Але це - те саме... якщо перше домножити на корінь з трьох, щоб позбутися кореня в знаменнику...
Хм, сподіваюсь, вони якось додумаються до цього....
А в 33 в мене вийшло 1,2....... хм.... ніби правильно порахувала
це всьо???000___оооо
таааак....а в геометричній задачі з бланку Б...
Там написана відповідь arccos 1/2 корені з 3
А у мене вийшло arccos корінь з 3 поділити на 6....
Але це - те саме... якщо перше домножити на корінь з трьох, щоб позбутися кореня в знаменнику...
Хм, сподіваюсь, вони якось додумаються до цього....
А в 33 в мене вийшло 1,2....... хм.... ніби правильно порахувала
Скажу лише, шо якшо перевіряти буде людина, то точно буде правильно
Calathea
30-04-2008, 23:45
ненавиджу я їх всіх... шо ми їм поганого зробили??? :cry: поки не придумали ЗНО, я думала шо алгебра мій улюблений предмет... =\ з.і. "мечтать не вредно"...
+1...
в кого які результати і хто куди поступає , через курси чи так !?
у мене повний 3,14здєц
перший рівень десь 20 правильно
другий одне правильно , а як би я був більш уважний то було б 4 правильних
а про третій рівень промовчу...
напевно політєх мені в цьому році несвітить....
в 2ому виконав 2 завдання. на прогресію і імовірність.
+69////=\
незнаю что тм будет... я натворил ошибок глупых кучу...:( обидно, мог лучше
впринципе. глядя на колличество людей которые выходили втечении первого часа, можно сделать вывод что у нас всеравно должны быть нормальные оценки... иначе незнаю что это будет, но в вузах будет жуткий недобор.
зы там же оценки высталвляються пропорционально?
незнаю что тм будет... я натворил ошибок глупых кучу...:( обидно, мог лучше
впринципе. глядя на колличество людей которые выходили втечении первого часа, можно сделать вывод что у нас всеравно должны быть нормальные оценки... иначе незнаю что это будет, но в вузах будет жуткий недобор.
зы там же оценки высталвляються пропорционально?
прикинь, я затупив на "дуби,газони,клени".ппц %\
не... там я правильно сделал...
я плуганул на задаче где в цылиндр поместили сферу и тд... я посчитал соотношение объемов фигур... провтыкал про воду..
обидно блин
херня эти тесты, оставили б нормлаьно вступительние екзамени да и все... там хоть сел расписал прикинул сдал... а тут хрен знает чего ждать.
и балы будут расписаны по шкале которая будет опубликована после проверки работ... не ну это единственное что успокаивает, идиотов-то много было:confused:
Black Bull
01-05-2008, 08:51
и балы будут расписаны по шкале которая будет опубликована после проверки работ... не ну это единственное что успокаивает, идиотов-то много было:confused:
та да...але от мены здається шо нижню планку піднімуть(тіпа шоб хоть на 4-5-6 понаписували) а верхню залишуть така яка і була вмин році. хоча краще б опустили)
та да...але от мены здається шо нижню планку піднімуть(тіпа шоб хоть на 4-5-6 понаписували) а верхню залишуть така яка і була вмин році. хоча краще б опустили)
думаю опустят все... в прошлом году тесты здавало намного меньше человек, и люди шли восновном те кто были нормально к тестам готовы... там небыло такого что больше половины умедало в первые 2 часа
Black Bull
01-05-2008, 09:46
думаю опустят все... в прошлом году тесты здавало намного меньше человек, и люди шли восновном те кто были нормально к тестам готовы... там небыло такого что больше половины умедало в первые 2 часа
з іншої сторони в минулому році до тестів ніхто не готувався. у цьому році тверезі люди готувались саме до тестів.
не... там я правильно сделал...
я плуганул на задаче где в цылиндр поместили сферу и тд... я посчитал соотношение объемов фигур... провтыкал про воду..
обидно блин
херня эти тесты, оставили б нормлаьно вступительние екзамени да и все... там хоть сел расписал прикинул сдал... а тут хрен знает чего ждать.
и балы будут расписаны по шкале которая будет опубликована после проверки работ... не ну это единственное что успокаивает, идиотов-то много было:confused:
а я в этом неправильно поделил у меня вышло 1,39 а правильный ответ 1,4 ...вот это самое обидное...
Black Bull
01-05-2008, 10:07
а я в этом неправильно поделил у меня вышло 1,39 а правильный ответ 1,4 ...вот это самое обидное...
ого,реально обідно...
ого,реально обідно...
и ещё спрашивается какого *** незакруглить !?
-идиот!
-согласен...
Бліна... Я така неуважна...
Там, де розгортка паралелограма, замість об"єму (це ж так просто було!) порахувала ПЛОЩУ ПОВЕРХНІ. Бліна, я не вмію читати.
З тестів половину не пам"ятаю, як зробила. З другої частини - 5 правильно. А з третього бранку Б - геометрична задача правильно....в точках екстремуму неправильно винесла за дужки.... І ВСЕ ОДНО БУВ РОЗВ"ЯЗОК, тому мене це не здивувало і я не помітила помилки спочатку.
ІМХО. Мало часу!
Black Bull
01-05-2008, 13:43
Бліна... Я така неуважна...
Там, де розгортка паралелограма, замість об"єму (це ж так просто було!) порахувала ПЛОЩУ ПОВЕРХНІ.
я шось там тож портупив. площа квадрата - 6*6 а об'єм 36*3. де я помилився?
Вопросик: у кого в 23 задании вышло 56?? там ж вроде стороны 18 10 28 .......а в ответах 60 шо за ?
И еще задание 31: там выходит же вроде 15 и 9 сума 24 а у них 48 написано у кого так вышло ?
Black Bull
01-05-2008, 17:51
И еще задание 31: там выходит же вроде 15 и 9 сума 24 а у них 48 написано у кого так вышло ?
дивись мої попередні пости.
И еще задание 31: там выходит же вроде 15 и 9 сума 24 а у них 48 написано у кого так вышло ?
у меня вообще вышло 9+11=20.
Реально.
Если х=11, у=0, то а=9
если х=13, у=0, то а=11. :confused:
а я в этом неправильно поделил у меня вышло 1,39 а правильный ответ 1,4 ...вот это самое обидное...
Нет, Фогги имеет в виду №25, а ты говоришь про №33
Black Bull
01-05-2008, 18:17
у меня вообще вышло 9+11=20.
Реально.
Если х=11, у=0, то а=9
если х=13, у=0, то а=11. :confused:
9+11+13+15
9+11+13+15
Та я все одно не зрозуміла, звідки 13 і 15.
АЛЕ! В мене в п"ятому таки вийшло 135 :lol: я згадала, як я тупо додала В і С, а потім намалювала вектори на системі координат :lol: і таки вийшло 135
Black Bull
01-05-2008, 18:31
Та я все одно не зрозуміла, звідки 13 і 15.
ну ти з однієї сторони два кола намалювала, а далі?. з іншої сторони точно такі ж 2 кола.
ну ти з однієї сторони два кола намалювала, а далі?. з іншої сторони точно такі ж 2 кола.
кола? круто :lol:
Та я все одно не зрозуміла, звідки 13 і 15.
АЛЕ! В мене в п"ятому таки вийшло 135 :lol: я згадала, як я тупо додала В і С, а потім намалювала вектори на системі координат :lol: і таки вийшло 135
13 и 15 это центры круга ,а что такое 9 и 11 я гребу вообщем хрен знает что они там вымачили...
13 и 15 это центры круга ,а что такое 9 и 11 я гребу вообщем хрен знает что они там вымачили...
в вас ше якісь кола... я подивилась, що х=11, у=0 по графіку і все :lol:
Black Bull
01-05-2008, 20:03
13 и 15 это центры круга ,а что такое 9 и 11 я гребу вообщем хрен знает что они там вымачили...
тоже центри.
тоже центри.
Блин там решением будет когда круг касается квадрата слева и справа другого не дано.....
Calathea
01-05-2008, 21:07
Вопросик: у кого в 23 задании вышло 56?? там ж вроде стороны 18 10 28 .......а в ответах 60 шо за ?
так там через теорему косинусов... c(в квадрате) = a(в квадрате) + b(в квадрате) - 2ab*cos(альфа)
Black Bull
01-05-2008, 21:46
Блин там решением будет когда круг касается квадрата слева и справа другого не дано.....
дано:yes:
намалюй і побачиш
так там через теорему косинусов... c(в квадрате) = a(в квадрате) + b(в квадрате) - 2ab*cos(альфа)
То я так и решал у меня вышло 56 ,а у тя ?
Magnetto
02-05-2008, 11:20
поясніть мені тупому чого 6 НЕ є коренем рівняння x-5+sqrt(2x^2-14x+13)=0 , а правильна відповіть - мінус 2 , а не мінус 12
поясніть мені тупому чого 6 НЕ є коренем рівняння x-5+sqrt(2x^2-14x+13)=0 , а правильна відповіть - мінус 2 , а не мінус 12
6 не корінь, бо з-під кореня вилась одиниця в такому випадку, а 6-5+1<>0
Підстав -12. 144*2 + 168 +13 = 469. Корінь із 469 ніяк не ціле число... ОТ і не підходить.
Розв"язувати акуратно треба
6 не корінь, бо з-під кореня вилась одиниця в такому випадку, а 6-5+1<>0
Підстав -12. 144*2 + 168 +13 = 469. Корінь із 469 ніяк не ціле число... ОТ і не підходить.
Розв"язувати акуратно треба
Він мав на увазі, що -12 = це добуток 6 і (-2) (в відповіді треба було записати добуток коренів).
Ги, в мене -2
Але 6 дійсно підходить.
Він мав на увазі, що -12 = це добуток 6 і (-2) (в відповіді треба було записати добуток коренів).
Ги, в мене -2
Але 6 дійсно підходить.
6 не подходит подстав в уравнение...
Він мав на увазі, що -12 = це добуток 6 і (-2) (в відповіді треба було записати добуток коренів).
Ги, в мене -2
Але 6 дійсно підходить.
Йопт. Та де ж 6 підходить? Я ж зверху написав! 2<>0
Бліна... Я така неуважна...
Там, де розгортка паралелограма, замість об"єму (це ж так просто було!) порахувала ПЛОЩУ ПОВЕРХНІ. Бліна, я не вмію читати.
З тестів половину не пам"ятаю, як зробила. З другої частини - 5 правильно. А з третього бранку Б - геометрична задача правильно....в точках екстремуму неправильно винесла за дужки.... І ВСЕ ОДНО БУВ РОЗВ"ЯЗОК, тому мене це не здивувало і я не помітила помилки спочатку.
ІМХО. Мало часу!
я знайшов об*єм кубу і поділив навпіл =)
То я так и решал у меня вышло 56 ,а у тя ?
у мене теж.
6 не подходит подстав в уравнение...
ну і? вираз під корнем дорівнює одиниці. корінь з одиниці=+-1.
6-5+(-1)=0. :):):)
тому 6 підходить. хіба не так?
ну і? вираз під корнем дорівнює одиниці. корінь з одиниці=+-1.
6-5+(-1)=0. :):):)
тому 6 підходить. хіба не так?
Час би вже знати, шо із кореня виходить число невід"ємне. Для мене це також є однією із загадок математики, так само й... чому не можна логарифмувати від"ємні числа в певних випадках...
Просто воно так... І годі. sqrt(1) = 1. І все
Black Bull
02-05-2008, 16:17
корінь з одиниці=+-1.
:):?)
Calathea
02-05-2008, 16:30
То я так и решал у меня вышло 56 ,а у тя ?
у меня всё правильно вышло...
сначала получилось 784 = х(квадрат) + х(квадрат) + 16х + 64 - 2*х*(х+8)*(-1/2)
патом: х(квадрат) + 8х - 240 = 0
Х1= 12; Х2=-8 (не подходит)
получается что одна сторона 12, значит вторая 12+8, ну а третья 28.. и Р = 20+28+12=60
Copyright ©2000 - 2025