View Single Post
Старий 22-06-2010, 00:19   #268
cabel_president
Гигант мысли
 
cabel_president's Avatar
 
Реєстрація: Feb 2009
Адреса: Винница
Повідомлення: 888
Send a message via ICQ to cabel_president Send a message via Skype™ to cabel_president
За замовчуванням

Регламент:
3.2.2. Компанія зобов’язана:
-інформувати Абонентів про аварії на Телекомунікаційних мережах та про орієнтовні строки усунення їх наслідків;

7.5. Відключення від Послуги при проведенні профілактичних, ремонтних та інших
робіт:
7.5.1. Компанія має право призупинити надання Послуги на час проведення профілактичних
робіт для здійснення планового Технічного обслуговування. Сумарний час призупинення
надання Послуги не повинен перевищувати 24-х (двадцяти чотирьох) годин на місяць.
7.5.2. У разі відсутності сигналу з вини Компанії на період більше 5-ти діб, Компанія має
здійснити перерахунок за нараховані Послуги/Послугу за період відсутності сигналу.

хм, жаль, у Воли я помню если небыло 3 дня, то они за месяц ничего не взимали
__________________
Работал-делись!


Спрашивает дочка у мамы:
- А кто этот волосатый дядя с красными глазками?
- Это твой папа, доченька.
- А он что, заболел?
-нет, он к СМАРТу подключился...
cabel_president не на форумі   Reply With Quote