Регламент:
3.2.2. Компанія зобов’язана:
-інформувати Абонентів про аварії на Телекомунікаційних мережах та про орієнтовні строки усунення їх наслідків;
7.5. Відключення від Послуги при проведенні профілактичних, ремонтних та інших
робіт:
7.5.1. Компанія має право призупинити надання Послуги на час проведення профілактичних
робіт для здійснення планового Технічного обслуговування. Сумарний час призупинення
надання Послуги не повинен перевищувати 24-х (двадцяти чотирьох) годин на місяць.
7.5.2. У разі відсутності сигналу з вини Компанії на період більше 5-ти діб, Компанія має
здійснити перерахунок за нараховані Послуги/Послугу за період відсутності сигналу.
хм, жаль, у Воли я помню если небыло 3 дня, то они за месяц ничего не взимали
__________________
Работал-делись!
Спрашивает дочка у мамы:
- А кто этот волосатый дядя с красными глазками?
- Это твой папа, доченька.
- А он что, заболел?
-нет, он к СМАРТу подключился...
|