Тема: ПОИСК: Ниссан лиаф.
View Single Post
Старий 26-01-2018, 00:17   #3
FLASHproject
Старожил
 
FLASHproject's Avatar
 
Реєстрація: Feb 2012
Повідомлення: 3,220
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від Александр Переглянути допис
Мені цікаво звідки така інфа? Ці мотори по 200 ще в Франції пройшли, а вже на других 200 у нас починаються проблеми. Які мотори на твою думку кращі?
Саме тому їх пачками звідти спихають після 150 т. км.)))
Перечитайте форуми, інфи по цим двигунам валом, всі болячки відомі. Після 150-200 пробігу за ними потрібно дивитися як за немовлям, робити певні регламентні роботи (до 200 т. замінити вкладиші і т.д.), і завжди використовувати лише оригінальні фільтра. Хто їх пригнав із великим пробігом і вирішив просто кататися і забивали болт на все, вже попадали на пробігах 20-50 т. км. у нас. А їбе мозок там все - і паливна, і турбіна і форсунки.
В тестя такий двигун, за 30 т. пробігу що він тільки не робив, причому турбіну лише два рази. Всі можливі поломки які описані на форумах в нього були, окрім провертання вкладишів, але дограється і вони будуть не за горами
І це заганяли не трупа, а реально живого екземпляра.

За надійний двигун радити нічого не буду, якщо за ним дивилися і якісно обслуговували практично всі двигуни будуть надійними. І якщо голови на плечах немає то і самий надійний двигун можливо зарізати. Ну це моя така думка.
__________________
Велобарахло http://tourist.kharkov.ua/phpbb/commercecp.php?u=27269#
FLASHproject не на форумі   Reply With Quote