Тема: ПОИСК: Ниссан лиаф.
View Single Post
Старий 26-01-2018, 00:24   #4
Александр
Гуру
 
Реєстрація: Sep 2009
Повідомлення: 3,850
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від FLASHproject Переглянути допис
Саме тому їх пачками звідти спихають після 150 т. км.)))
Перечитайте форуми, інфи по цим двигунам валом, всі болячки відомі. Після 150-200 пробігу за ними потрібно дивитися як за немовлям, робити певні регламентні роботи (до 200 т. замінити вкладиші і т.д.), і завжди використовувати лише оригінальні фільтра. Хто їх пригнав із великим пробігом і вирішив просто кататися і забивали болт на все, вже попадали на пробігах 20-50 т. км. у нас. А їбе мозок там все - і паливна, і турбіна і форсунки.
В тестя такий двигун, за 30 т. пробігу що він тільки не робив, причому турбіну лише два рази. Всі можливі поломки які описані на форумах в нього були, окрім провертання вкладишів, але дограється і вони будуть не за горами
І це заганяли не трупа, а реально живого екземпляра.

За надійний двигун радити нічого не буду, якщо за ним дивилися і якісно обслуговували практично всі двигуни будуть надійними. І якщо голови на плечах немає то і самий надійний двигун можливо зарізати. Ну це моя така думка.
Працюю я в цій сфері, читати не потрібно. Реально з альтернативи тільки фіат-опель 1.3 і пежо 1.6. Так от 1.5 к9к однозначно кращий. Не ставили б їх на мерседес якби вони були гівном.
Ну і для інформаціі к9к є дуже багато модифікацій різних поколінь, з різними турбінами і паливними системами.
Александр не на форумі   Reply With Quote