Тема: ПОИСК: Ниссан лиаф.
View Single Post
Старий 27-01-2018, 12:54   #1
FLASHproject
Старожил
 
FLASHproject's Avatar
 
Реєстрація: Feb 2012
Повідомлення: 3,220
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від Dark Переглянути допис
Ты наркоман, что ли? Безапеляционно сказал, что дизель экономичнее, когда тебе тыкнули в морду, что ты неправ, на примере одного и того же автомобиля, начал юлить. Возьми 1.9 атмосферный дизель, ест ещё больше и вообще никуда не едет. И открою тебе страшную истину, 1.4 едет не хуже 1.5 потому, что 1.5 после 3.5-4К уже никуда едет, а 1.4 ещё как.
Сам укурок. Є на руках всі ці дизеля, знаю що і як їде. Бензинки скоріш за все більше ніколи не візьму. Всі бензинки які пробував до 2л. взагалі не їхали, окрім турбованих 1,8-2,0. Схожа динаміка із дизелем 1,5-1,6 начинається на бензинках 2,4-2,5.
Про атмосферні дизеля не говорю, це як правило грузові автомобілі і для інших цілей, вони апріорі не можуть навалювати коли 5та швидкість вмикається при 50 км.)))

А на газу їздити не буду даже якщо мені його задувати будуть безкоштовно, так як я не таксую і з моїми короткими пробіжками по 1-2 км. на газ даже не вспіває перемкнути. Той хто їздить багато то їм мабуть вигідно газ, мені ні!

А простенькі бензинки 1,2-1,4 це взагалі окрема історія))), куди вони їхати можуть??? Даже музику із кондиціонером ледь тянуть, і кожен зайвий пасажир відчувається для них як пів тонни.

Якщо взяти новіші 1.4, ті що на 130 кобил то вони звісно їдуть і не погано, але ресурс їх мабуть вже значно меньший ніж у невбиєної 75ки))).
__________________
Велобарахло http://tourist.kharkov.ua/phpbb/commercecp.php?u=27269#

Останній раз редагувалося FLASHproject; 13:04.
FLASHproject не на форумі   Reply With Quote