View Single Post
Старий 24-06-2025, 14:34   #2
Mushrooms
Юзер
 
Реєстрація: Dec 2024
Повідомлення: 0
За замовчуванням

Ми були в тій самій ситуації: Telegram, Instagram, сайт, телефон – менеджери просто не встигали, губили повідомлення, а клієнти зливались. Впровадили Kommo CRM https://kommo.com.ua/ і з першого ж тижня стало помітно легше. Усі повідомлення з месенджерів автоматом з’являються в CRM – видно, хто написав, з якого каналу, яка історія з ним була раніше. Менеджер працює з усім у єдиному вікні – нічого не забуває, клієнт бачить, що ми в темі. Це сильно підняло рівень сервісу. І дуже зручно, що є аналітика по кожному джерелу, видно, що працює краще.
Mushrooms не на форумі   Reply With Quote