![]() |
![]() |
#1 |
Фанат
Реєстрація: Aug 2007
Повідомлення: 516
|
![]()
Зараз вирішую питання щодо розширення діяльності організації і тут з`являється одна проблема - необхідне легальне ПО (як мінімум на 4 робочі станції). По самим скромним підрахункам це буде 74 (Вінда) + 370 (Офіс) + ... виходить біля 2500 грн. за одну станцію і 10 000 грн. за чотири станції. Для мене це дуже дорого (хоча по великому рахунку посильно).
Прийняте наступне рішення: 1. На один ПК придбати ліцензію на Офіс (на Вінду ліцензія є). 2. На решту три ПК поставити Linux (ALT, ASP або MyLINUX - ту яку буде можна придбати офіційно з усіма необхідними документами). 3. В якості основного формату документів в організації затвердити відкритий міжнародний формат ODF i в роботі використовувати OpenOffice 2.3.1. На крайні випадки буде один ліцензійний офіс. Є наступні питання: 1. Потрібен аналог Microsoft Exchenge (щоб була можливість ставити задачі, контролювати їх виконання, слідкувати за проектами). Чи це буде організовано через поштовий сервер чи ще якось мені всерівно. Я аналізував для подібних задач програму phprojekt. В принципі працювати можна, але відображаються каракулями шрифти в назві вкладених файлів. 2. Потрібен якісний безкоштовний антивірус. Раніше планував купити ліцензію на Український Національний Антивірус, але ця компанія в 2007 році заглохла (на жаль...). 3. Потрібен якісний безкоштовний поштовий клієнт. -------------------------------------------------------- Чекаю на всі поради по вільному програмному забезпеченню. |
![]() |
![]() |
Опції теми | |
Опції перегляду | |
|
|