Вінницький форум  

Повернутись   Вінницький форум > Міський форум > Комерційний форум

Відповідь
 
Опції теми Опції перегляду
Старий 25-01-2018, 23:51   #1
FLASHproject
Старожил
 
FLASHproject's Avatar
 
Реєстрація: Feb 2012
Повідомлення: 3,220
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від Александр Переглянути допис
Насправді це найкращі дизельні малолітражки на сьогоднішній день.
Ну не найкращі, а одні із найкращих, і лише в категорії НОВИХ автомобілів, серед б/у - це один із самих геморних двигунів які тільки можна собі придумати.
Цитата:
Та і взагалі 200к для сучасних двигунів не пробіг.
Дійсно, це не пробіг, це вже межа яку нажаль не всі можуть переступити. І як не прикро, із кожним роком таких двигунів випускають все більше і більше
__________________
Велобарахло http://tourist.kharkov.ua/phpbb/commercecp.php?u=27269#
FLASHproject не на форумі   Reply With Quote
Старий 25-01-2018, 23:56   #2
Александр
Гуру
 
Реєстрація: Sep 2009
Повідомлення: 3,850
За замовчуванням

Мені цікаво звідки така інфа? Ці мотори по 200 ще в Франції пройшли, а вже на других 200 у нас починаються проблеми. Які мотори на твою думку кращі?
Александр не на форумі   Reply With Quote
Старий 26-01-2018, 00:17   #3
FLASHproject
Старожил
 
FLASHproject's Avatar
 
Реєстрація: Feb 2012
Повідомлення: 3,220
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від Александр Переглянути допис
Мені цікаво звідки така інфа? Ці мотори по 200 ще в Франції пройшли, а вже на других 200 у нас починаються проблеми. Які мотори на твою думку кращі?
Саме тому їх пачками звідти спихають після 150 т. км.)))
Перечитайте форуми, інфи по цим двигунам валом, всі болячки відомі. Після 150-200 пробігу за ними потрібно дивитися як за немовлям, робити певні регламентні роботи (до 200 т. замінити вкладиші і т.д.), і завжди використовувати лише оригінальні фільтра. Хто їх пригнав із великим пробігом і вирішив просто кататися і забивали болт на все, вже попадали на пробігах 20-50 т. км. у нас. А їбе мозок там все - і паливна, і турбіна і форсунки.
В тестя такий двигун, за 30 т. пробігу що він тільки не робив, причому турбіну лише два рази. Всі можливі поломки які описані на форумах в нього були, окрім провертання вкладишів, але дограється і вони будуть не за горами
І це заганяли не трупа, а реально живого екземпляра.

За надійний двигун радити нічого не буду, якщо за ним дивилися і якісно обслуговували практично всі двигуни будуть надійними. І якщо голови на плечах немає то і самий надійний двигун можливо зарізати. Ну це моя така думка.
__________________
Велобарахло http://tourist.kharkov.ua/phpbb/commercecp.php?u=27269#
FLASHproject не на форумі   Reply With Quote
Старий 26-01-2018, 00:24   #4
Александр
Гуру
 
Реєстрація: Sep 2009
Повідомлення: 3,850
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від FLASHproject Переглянути допис
Саме тому їх пачками звідти спихають після 150 т. км.)))
Перечитайте форуми, інфи по цим двигунам валом, всі болячки відомі. Після 150-200 пробігу за ними потрібно дивитися як за немовлям, робити певні регламентні роботи (до 200 т. замінити вкладиші і т.д.), і завжди використовувати лише оригінальні фільтра. Хто їх пригнав із великим пробігом і вирішив просто кататися і забивали болт на все, вже попадали на пробігах 20-50 т. км. у нас. А їбе мозок там все - і паливна, і турбіна і форсунки.
В тестя такий двигун, за 30 т. пробігу що він тільки не робив, причому турбіну лише два рази. Всі можливі поломки які описані на форумах в нього були, окрім провертання вкладишів, але дограється і вони будуть не за горами
І це заганяли не трупа, а реально живого екземпляра.

За надійний двигун радити нічого не буду, якщо за ним дивилися і якісно обслуговували практично всі двигуни будуть надійними. І якщо голови на плечах немає то і самий надійний двигун можливо зарізати. Ну це моя така думка.
Працюю я в цій сфері, читати не потрібно. Реально з альтернативи тільки фіат-опель 1.3 і пежо 1.6. Так от 1.5 к9к однозначно кращий. Не ставили б їх на мерседес якби вони були гівном.
Ну і для інформаціі к9к є дуже багато модифікацій різних поколінь, з різними турбінами і паливними системами.
Александр не на форумі   Reply With Quote
Старий 26-01-2018, 00:34   #5
Leepshec
Гигант мысли
 
Leepshec's Avatar
 
Реєстрація: Dec 2006
Повідомлення: 1,207
Send a message via ICQ to Leepshec
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від Александр Переглянути допис
Працюю я в цій сфері, читати не потрібно. Реально з альтернативи тільки фіат-опель 1.3 і пежо 1.6. Так от 1.5 к9к однозначно кращий. Не ставили б їх на мерседес якби вони були гівном.
Ну і для інформаціі к9к є дуже багато модифікацій різних поколінь, з різними турбінами і паливними системами.
ну в общем воспользуюсь офтопом - какие сейчас модели новые на рынке с хорошими движками?
__________________
http://forum.vn.ua/image.php?type=sigpic&userid=4552&dateline=1196198  106
CF EE F8 EB E8 ED E0 F5 F3 E9
Leepshec не на форумі   Reply With Quote
Старий 26-01-2018, 01:09   #6
Александр
Гуру
 
Реєстрація: Sep 2009
Повідомлення: 3,850
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від Leepshec Переглянути допис
ну в общем воспользуюсь офтопом - какие сейчас модели новые на рынке с хорошими движками?
На самом деле все уже доведено до совершенства. Все моторы хорошы если они в нормальном состоянии. Ресурсы уже не те, что раньше, но думаю 300-400 выходят легко. После 200 начинает сыпаться навесное, что весьма не дешево.
Александр не на форумі   Reply With Quote
Старий 26-01-2018, 00:46   #7
FLASHproject
Старожил
 
FLASHproject's Avatar
 
Реєстрація: Feb 2012
Повідомлення: 3,220
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від Александр Переглянути допис
Працюю я в цій сфері, читати не потрібно. Реально з альтернативи тільки фіат-опель 1.3 і пежо 1.6. Так от 1.5 к9к однозначно кращий. Не ставили б їх на мерседес якби вони були гівном.
Фіат-опель нічого не скажу, пежо-сітроен 1,6 теж не знаю, але здається 2,0 більше хвалять, в мене Берлінго 1,9, так цей ще онукам дістанеться без ремонтів і при цьому буде їздити на мазуті та олії)))
На Мерси к9к здається ставили лише на А-серію, і тіж самі головняки із ним))) Мерсам пофіг, вони і не розраховують на те що А-клас буде більше 150-200 відбігувати)))
Здається є ще к9к із паливними Бош та Сіменс, говорять надійніші в рази, але сам наживо їх не бачив)))

Мені з двигунів до 2 л. найбільше подобаються D4FA та D4FB
В них як на мене хороший баланс потужності, надійності, і економічності.

Новіші D4FD ще не пробував і даже не цікавився ними, можливо теж нічого якщо в них не втулили Делфі)))
__________________
Велобарахло http://tourist.kharkov.ua/phpbb/commercecp.php?u=27269#

Останній раз редагувалося FLASHproject; 00:59.
FLASHproject не на форумі   Reply With Quote
Старий 26-01-2018, 01:04   #8
Over
Фанат
 
Реєстрація: Aug 2012
Повідомлення: 490
За замовчуванням

блин , перечитал все посты ... все калькуляции... и ВРОДЕ как електро дешелве на сотню другую ))) но бля!!! растояние Винница-(ЖИтомЫр)-Киев -270 КМ... заряда на 130 .. окей выехали с ФУЛОВЫМ с края винницы ...по дороге МИНИМУМ 2 раза зарядится нада ...сама дорога часа 3-4.. и по 3 часа ..."3 часа КАРЛ !!!! " стоять заряжаться, рука устанет "ждать"... что делать всё ЭТО ВРЕМЯ ЗАРЯДКИ???

2 раза зарядится в дороге - ~5-6 часов ..+ дорога-8~9 часов.. мы на почти пустом акуме приехали в Куив..Опять заряжаться.. и того пол-сутки трачу что бы ЧТО-ТО начать делать в пункте назначения..- вывод как то не целеобразненько, если не ГОРЕЦ по жизни)
а если по городу - то как говорили выше- ваще дорого .. легче матиZZ купить и в ус не дуть)) или смарт за 10$ таже крыша на колёсах в профиль...
Over не на форумі   Reply With Quote
Старий 26-01-2018, 01:09   #9
FLASHproject
Старожил
 
FLASHproject's Avatar
 
Реєстрація: Feb 2012
Повідомлення: 3,220
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від Over Переглянути допис
и по 3 часа ..."3 часа КАРЛ !!!! " стоять заряжаться, рука устанет "ждать"... что делать всё ЭТО ВРЕМЯ ЗАРЯДКИ???
Є швидкісні спеціалізовані зарядні, за 30 хв. заливають до 80%
Але їх дуже мало, і ще потрібно щоб у Вас автомобіль підтримував дану функцію, а за неї потрібно теж доплатити)))
__________________
Велобарахло http://tourist.kharkov.ua/phpbb/commercecp.php?u=27269#
FLASHproject не на форумі   Reply With Quote
Старий 26-01-2018, 01:09   #10
owmen
Юзер
 
owmen's Avatar
 
Реєстрація: Jan 2018
Повідомлення: 29
За замовчуванням

Цитата:
Повідомлення від Over Переглянути допис
блин , перечитал все посты ... все калькуляции... и ВРОДЕ как електро дешелве на сотню другую ))) но бля!!! растояние Винница-(ЖИтомЫр)-Киев -270 КМ... заряда на 130 .. окей выехали с ФУЛОВЫМ с края винницы ...по дороге МИНИМУМ 2 раза зарядится нада ...сама дорога часа 3-4.. и по 3 часа ..."3 часа КАРЛ !!!! " стоять заряжаться, рука устанет "ждать"... что делать всё ЭТО ВРЕМЯ ЗАРЯДКИ???

2 раза зарядится в дороге - ~5-6 часов ..+ дорога-8~9 часов.. мы на почти пустом акуме приехали в Куив..Опять заряжаться.. и того пол-сутки трачу что бы ЧТО-ТО начать делать в пункте назначения..- вывод как то не целеобразненько, если не ГОРЕЦ по жизни)
а если по городу - то как говорили выше- ваще дорого .. легче матиZZ купить и в ус не дуть)) или смарт за 10$ таже крыша на колёсах в профиль...
НУ вот как бы да) Купить за чирик смарта и еще 6 косарей баксов на топливо останется)))) Єто лет 10 ездить/заправлять смартика по городу))) И в Киев хоть через ЖиТОМеР хоть через белую церковь а хоть через одессу
owmen не на форумі   Reply With Quote
Відповідь


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Вкл.
Smilies are Вкл.
[IMG] code is Вкл.
HTML code is Викл.

Швидкий перехід


Поточний час: 22:32. Часовий пояс GMT +3.


Copyright ©2000 - 2025